För att kunna erbjuda bra klubbkläder till förmånliga priser har vi valt att prova en ny leverantör; Lager 157 Work. Det innebär att inte längre har någon egen webshop utan vi tar upp beställning på anläggningen vid olika tillfällen under året.

Efter ett lyckat provtillfälle i höst kommer vi ta upp nya beställningar vid några tillfällen per år. Vid varje tillfälle kommer vi ha en mindre provkollektion på plats. De beställda varorna får sedan hämtas på anläggningen. Vi jobbar på att lägga upp kollektionen här med. Håll utkik på sociala medier och här när info kommer.

Vi har även ett mindre lager hemma med tex mössor, termosar, muggar och schabrak. Kontakta någon av oss i styrelsen för inköp så hjälper vi er.

info@rappestadridklubb.se

Vi har även ett samarbete med Nova Merch för hästrelaterade klubbartiklar. Vi återkommer med mer info om varor och beställning här.